tirsdag den 19. oktober 2010

Længe siden!

Længe siden. Der er sket så meget siden jeg sidst har skrevet på bloggen. NYC var rigtig fedt og jeg nødt at have det skide skægt med nogle skønne tøser, Nagina og Camila.
Anyways.... Fredag den 10. september, skulle jeg stå op klokken 2.30 for at tage i lufthaven og flyve til Columbus. Det var en lang tur, med en mellemlanding i Altanta. Det en meget overvældenede flyvetur, for hele vejen tænkte jeg på, hvordand et hele ville blive og hvordan familien var, og hvor meget jeg savnede min danske familie og venner. Men vi ankom til lufthaven, hvor Kevin og Robert, Marsha, stod og ventede på os. Det hele var SÅ overvældende, de tog billeder af os og var rigtig glade for at vi var kommet. Da vi kom til huset, var ALT så overvældende, at jeg bare begyndte at græde. Jeg savner mine forældre og min søster. I de to første dage, havde jeg hele tiden hjemve og græd og ringede hjem hele tiden. Men det varede kun et par dage. Mandag skulle vi op på skolen for første gang, da vi skulle vises rundt og have skoleuniformer (yay). Vi skulle bo hos Marsha fra mandag til torsdag, fordi Robert og Kevin skulle på ferie. Marsha er virkelig en sød dame (forresten, hun er min områdesrepræsentant). Så vi havde nogle gode dage hos hende. Torsdag aften kom Landon, min brow, og hentede os. Jeg havde en super snak med ham på vejen hjem. Han er virkelig en sød dreng :D  Og han kan godt lide Kashmir. Wohooo :D
Men lige så stilled og rolig begyndte skolen at blive en del af min hverdag. Dog var starten af skolen påvirket af Spencers ulykke. En dreng fra skolen, komt il at skyde sig selv i hovedet, og han lå i koma fra mandag (vores første dag på skolen), til fredag hvor han døde. Og den dårlige nyhed, blev fortalt til fodboldkampen på skolen. Så alle græd og alt var rimelig deprimerende. Så det var noget af en start!
Men nu er skolen helt fin, og folk er venlige, eller nogle er (:
Skoleuniformen er jeg nu blevet vant til. Det er rart, at man bare står op og ikke skal tænke over hvad man skal tage på i skole!
Vi havde efterårsferie.. Eller ferie og ferie.. Vi fik 2 dages ferie, mandag og tirsdag. Søndag tilbragte jeg på et hospital. Jeg fik en allergisk reaktion, jeg kunne ikke trække vejret og måtte på hospitalet for at få noget medicin. Det var virkelig en oplevelse! Læger og sygeplejeskerne var rigtig søde og venlige til at fortælle mig alle tingene der foregik.
Mandag tog vi til Jackson, hvor vi skulle shoppe. Jeg fik brugt alt for mange penge, men nu behøver jeg heller ikke at købe noget i LANG tid!
Da ferien var slut, var der homecoming. Onsdag var pyjamas day, torsdag var blå og rød dag, og fredag var søndags kjole. Det var rigtig sjovt og en meget anderledes oplevelse!
Fredag var der homecoming game på skole. Alle var rigtig oppe og køre og jeg havde det super sjovt. HA tabte godt nok, men vi kæmpede og var mega seje!
Bagefter tog vi hjem, da vi skulle til Memphis dagen efter for at se Wicked.
Lørdag kørte vi til Memphis klokken 11.30. Køreturen var ca. 3 timer. Så der blev sovet i bilen. Stykket var rigtig godt! Skuespillerne var rigtig gode, så det var en dejlig oplevelse. Stykket sluttede klokken 23.00, så vi var hjemme omkring klokken 2.00. Søndag skulle vi op og i kirke.. Så jeg fik kun sovet ca. 5 timer. Men det var en god dag i kirken. Kevin skulle spille en duo, og hun var rigtig god. Derefter spiste vi frokost, med Kevin og Lana (den anden del af duoen). Da vi kom hjem fik jeg sovet lidt, og lavet lidt lektier. Nu sidder jeg i skolen og skriver bloggen for en måned, mens de andre i klassen gennemgår en eller anden test, som jeg ikke skal tage.
Jeg nyder livet i USA, men jeg savner dog min familie. Nogen gange er det svært at tænke på hvor langt væk de er, og hvor lang tid der er til at jeg ser dem igen. Men jeg ved jeg kommer til at se dem igen og jeg elsker dem. Det er det vigtigste!

Jeg elsker jer Mutti, Papi og Mysenberg!

// Lulu
PS. Jeg skal nok prøve at opdatere min blog lidt oftere (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar