tirsdag den 15. marts 2011

Tiden går hurtigt

Okay... Det der med at opdatere blog er jeg ikke så god til. 
Anyway. Nu har jeg ca. 3 måneder tilbage og det er mega skræmmende!
Jeg nyder det dog! 
Siden sidst har jeg oplevet en masse! Den amerikanske jul er meget anderledes. Der var ikke nogen flæskesteg juleaften. Buhuu ):  Men ellers var det sjovt at fejre jul den 25. december i stedet for den 24. december. Det var en mega hyggelig jul og jeg vil aldrig glemme den! Jeg snakkede med hele min familie den 23. december, hvilket var super rart. Jeg fik set mine kusiner, onkeler (?) og tanter. Det varmede så meget og jeg freaking elsker min familie. Jeg glæder mig til at se dem alle sammen igen og give dem alle et kæmpe kram. De opdagede at vi har tapet i loftet og har plastikjuletræ, hvilket de alle morede sig over. Hvilket jeg helt forstår nu når jeg tænker over det (; 
Den 24. derimod var rigtig hård. Jeg var på Skype med min mor, far, søster, og momse, og jeg så dem danse rundt om juletræet hvilket fik mig til at vikrleig forstå at der er 6 måneder til at jeg vil se dem igen. Så jeg brød sammen og græd. Men så var det jo heldigt at min DK familie var der og kunne snakke med mig  <3
Nytårsaften fejrede jeg med Louise, Anna, Tori, og en masse drenge fra skolen. Fed nytårsaften (uden alkohol??(;  - måske....). Det var s¨hyggeligt med hjemelavet dinner, desert, musik, dans, og hvad der ellers hører til en nytårsaften. Jeg lærte også alle en dansk tradition med at hoppe ind i det nye år :D

Ugen efter nytår tog jeg til Florida sammen med en masse andre udvekslingsstudenter. Jeg fik en masse gode venner som jeg helt sikkert skal besøge til sommer. Det var mega fedt og jeg tror aldrig jeg har haft det så sjovt med folk jeg aldrig har mødt før. Jeg er SÅ priviligeret at jeg har mødt dem og holder SÅ meget af dem. De forhold vil aldrig ende for de er så specielle  :D
Skolen er rigtig nem for de er meget bagude med alt, så alle emner vi har om har jeg haft eller det er så nemt at jeg ikke behøver at læse på noget. Det eneste jeg laver i skolen af lektier er engelsk og amerikansk historie, hvilket også er det jeg skal lærer mens jeg er herovre. 
Jeg er begyndt på skolen softball hold hvilket er....... underholdende (:  Mig og Anna (pige fra Sverige) er begyndt sammen og vi morer os utrolig meget! Vi er virkelig dårlige, men vi har det super sjovt. Vi har vores første kamp den 22. marts, så det bliver spændende om vi kan vinde (:
Mine familie kommer her over til maj så det glæder jeg mig super meget til. Jeg savner dem så meget! Jeg glæder mig til at vise dem alt det jeg har lavet mens jeg har været i USA!
Igen.... Jeg skal nok prøve at opdatere min blog oftere (:
- Jeg ved ikke om jeg kan gøre det men jeg vil prøve.

Kram fra Mississippi.


// Lulu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar