tirsdag den 3. maj 2011

Short time left...

Hej igen!
Ja, nu er tiden snart udløbet. Jeg kan virkelig ikke fatte at der snart er gået omkring 10 måneder. Jeg føler at jeg lige er kommet til Columbus, Mississippi.
Jeg kan ikke fatte at om en måned rejser jeg til NYC med mine forældre hvor efter vi rejser hjem til Danmark. Jeg ved ikke om jeg er klar til at tage hjem! Jeg er splittet angående hvad jeg vil. Jeg vil selvfølgelig gerne se min familie og venner igen, men modsat elsker jeg Columbus, og jeg kommer til at savne alt her.. (undtagen pickles! :D  ). Jeg kommer til at savne min amerikanske familie. Jeg er så glad for hvor heldig jeg har været med alt. Min familie er en skøn familie og de betyder rigtig meget for mig. De har lært mig rigtig meget og jeg kommer til at savne dem utrolig meget. Mine venner i USA er også noget helt specielt. Jeg kommer til at savne alle de fantastiske øjeblikke som jeg har oplevet med dem, og jeg vil tænke på dem i Danmark og vil aldrig miste kontakten med nogen som helst her i USA.
I dag var sidste dag for seniors, så teknisk set er jeg senior nu! Weeeeeeeee!
I morgen har vi vores første dag som seniors, så det bliver forhåbentligt en sjov dag!
Anna, udvekslingsstudent fra Sverige, har sin bror fra Sverige på besøg, så idag var første dag jeg mødte ham, og han virker som en super sød og flink fyr! Jeg håber at Anna har en super fed tid med sin bror og hun skal ikke spekulere på nogen som helst andre ting end sin brors besøg! (:
Softball sæsonen er slut..... ØV! Men det er nu rart at kunne slappe af igen! Jeg kommer til at savne at spille softball. Det er en dejlig og sjov sport, som man ikke kan blive træt af! Jeg kommer også til at savne holdet, selvom der nogle gange var noget drama mellem få a pigerne på holdet. Men det var en skøn tid og jeg vil aldrig glemme softball.
I sidste uge var der tornado i Mississippi og i Alabama. Byen Tuscaloosa, en time øst fra Columbus, er totalt ødelagt, og Smithsville, en time nord fra Columbus er også totalt smadret. Jeg kan ikke fatte hvor heldige vi var at den ikke ramte her i Columbus. Det er forfærdeligt hvor mange mennesker der er døde, og jeg håber at folk vil være med til at hjælpe dem på alle mulige måde. Vores skole samler galla tøj ind til Smithsville High School, så eleverne stadig kan have den galla de havde ventet på. Jeg håber bare det bedste for Smithsville, Tuscaloosa, Mississippi, og USA!
Resten af tiden her i USA skal abre gå med at nyde venner og familie, og tilbringe så meget tid med folk her som jeg kan!
Jeg kan stadig ikke fatte at om 3 uger er mine forældre og min søster her og om 3 uger rejser Louise, min værtssøster, hjem, og min veninde fra Stockholm rejser også hjem. Jeg ved dog at jeg kommer til at se de piger igen, for de betyder utrolig meget for mig (:
Sweden, here I come!  (:


// Lulu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar