torsdag den 5. maj 2011

Eksamener...

Hej igen!
Nu er det tid til eksamener, men jeg skal ikke op i noget som helst da jeg har et A i alle mine fag! Super dejligt. Men til gengæld er timerne kedelige, da der ikke rigtig er nogen grund til at følge med! Alle timer handler om eksamenerne og forberedelse til eksamenerne. Det er afslappende, men en hel dag hvor man keder sig er ikke det sjoveste. Derfor har jeg nu besluttet mig for at skrive mere blog. Jeg skrev et indlæg to dage siden (?), og nu skriver jeg så igen.
I går var første dag som seniors, så vi løb ind på skolen, gik rundt på hele skolen og kastede med konfetti og andre sjove ting på de yngre elever. Dette er dog lidt underligt for mig at gøre, da jeg ikke føler jeg er senior, og jeg har ikke glædet mig til at blive senior, som de andre elever har. Men det var sjovt at have horn, råbe og bare føle sig lidt bedre end de yngre elever, ligesom man gjorde da man var færdig med 9. klasse (:
Efter skolen i går tog Tori, Louise, og jeg ud og shoppe. Vi kørte hen til byen super fede (lol) genbrugsbutik. Der var super meget tøj og jeg fik da også købt 2 blazers og et par gamle Levi's jeans, som jeg klipper af til shorts! Yay! Og jeg fandt også et FRIENDS spil, som jeg bare måtte købe, da jeg ikke har set FRIENDS i 9 måneder, hvilket jeg ofte ser i Danmark, og jeg har en intern joke med min værtsfamilie. Hver gang vi har en samtale om et eller andet kan jeg altid sammenligne situationen med en episode fra FRIENDS. Så hver gang jeg begynder en sætning med "That's like in FRIENDS, where..", begynder alle at grine! Så jeg måtte bare bruge $2.00 på det spil! 
Derefter tog vi til OLD NAVY, med super billigt tøj og smykker, men de har stadig nogen gange nogle fede basic ting, såsom cardigans og toppe. Jeg købte to søde ringe for $9.00 (40% off YAY).Så kørte vi til OfficeDepot, da jeg skulle købe en harddrive til alle mine billeder og mit musik!
Efter OfficeDepots kørte vi til Walls, som sælger tøj fra andre butikker som ikke kunne sælge tøjet. De har bl.a. tøj fra Urban Outfitters. Jeg fandt en sød cardigan 60% off! YAY (:
Derefter kørte vi hjem. Jeg gik direkte i seng, da jeg ikke følte mig godt tilpas. Det var nok al den shopping, der gjorde mig træt og syg (;
Men håber min kedsomhed var underholdende, bare en lille smule! 


//Lulu


- Putter billeder ind af mine fund senere, da jeg er i skole lige nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar