fredag den 6. maj 2011

Shopping i Jackson, MS med min værtsfar

Da jeg ikke skulle i skole i dag, da alle fra vores klasse skulle til AP U.S. History eksamen, havde jeg fri. Så mig og min værtssøster, Louise, sov længe. Eller det vil sige at vi vågnede kl. 09.00, da vores værtsfar spurgte om vi ville med til Jackson for at shoppe. Da vi jo næsten ikke lige har shoppet (ironi?), tog vi afsted lidt i 10.00. Vi ankom til Jackson og spise frokost hos Ruby Tuesday! Avokado-kalkun burger... Yum!




Derefter tog vi til en eller anden natur/jagt/fiskeri-butik. Jeg er begyndt at synes godt om at fiske. Min amerikanske veninde, Tori, tog mig ud og fiske og det er faktisk super sjovt! Louise og jeg kiggede derfor efter kroge og plastikorme. Vi var de eneste kvinder i HELE butikken (og det var en kæmpe butik). I butikken var der nogle unge "rednecks", som fulgte efter os! Jeg aner ikke om de ikke har set storbyspiger før eller hvad der skete for dem, men det var lidt akavet. Da vi skulle betale for vores 2 kroge og 10 orme spurgte kasseassistenten om vi skulle bruge dem til at fiske... "Yeah, that's kinda my plan??!" Det var super sjovt og vi fandt frem til det perfekte svar vi skulle have givet ham: "NOO, is this fo fishing, isn't this earrings??!"


Kan jeg finde nogle ordentlige plastikorme?


Gud, det var super sjovt. Vores værtsfar købte lige en båd, så vi nu kan tage ud på søen og fiske i stedet for at stå ved vandkanten!
Vi fortsatte shopping og jeg fik købt en ny parfume, Gucci Guilty, og en lilla mascara fra Yves Saint Laurent, og jeg fik også en prøve på en Ole Henriksen creme, oh yeah! Danmark!


Ole Henriksen er også i Mississippi!


Dagen har dog været lang, så jeg vil smutte i seng!


// Lulu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar