mandag den 9. maj 2011

Sommerferie?

Jep, jeg keder mig stadig i skole! Nu er der kun 2 dage tilbage i skolen. 
Onsdag skal jeg kun til de to første klasser, da min værtssøster og jeg skal til en frokost med noget der hedder LINK, da hun har det højeste gennemsnit i skolen (og hun er også udvekslingsstudent). Så hun har inviteret mig, da vi er super tætte. Torsdag er class day - hvor der bliver udgivet awards til de 'gode' elever på skolen. Og da jeg ikke skal tage nogen eksamener, da jeg er super klog, skal jeg heller ikke i skole fredag. Det vil derfor sige at jeg har sommerferie på onsdag! SÅ JEG HAR 3 MÅNEDERS SOMMERFERIE. Juhu! 
Jeg synes stadig det er underligt at Louise (svenskersøster) og jeg har de højeste gennemsnit på hele skolen, da vi ikke snakker engelsk. Det er super ironisk, men jeg håber at der er nogen af de forkælede elever på Heritage, som vil indse at de skal tage sig sammen, da de i fremtiden skal kæmpe om jobs med Louise, mig, og resten af verden, som obvious er bedre end USA!
Lørdag tog Louise, Landon, og jeg til MarketStreet Downtown Columbus. Det var super fedt og vi mødte mange menneker, såsom Tori, Goodloe, Brandon, Carly, og Tyler. Min værtsmor var frivillig i en bod hvor hun malede små figurer i ansigtet på børn. 
Søndag tog vi i kirke. Jeg spiller trompet i kirkens orkestra, så vi skulle være i kirken kl. 07.00. Lederen for ungdomsafdelingen, Todd, kom hen til mig og gav mig en gave. I sidste uge havde de sagt 'farvel' til de elever i kirken som bliver studenter fra High School. Todd sagde at han følte at jeg er student for dem, da jeg jo rejser snart, og at han virkelig er glad for at jeg har været i kirken og har været så venlige. Derfor gav han også mig en biblen og en cd med kristent musik. Jeg er ikke kristen, men jeg synes stadig de er mega venlige overfor mig og de er alle interesseret i hvordan jeg har det. Det vil derfor sige at jeg nu har 2 bibler, en fra kirken og en fra min værtsmor. Awesome... Men det er stadig super venligt at de giver mig gaver, og jeg har også tænkt mig at læse biblen, så jeg forstår troen udfra hvad jeg læser og ikke hvad andre folk fortæller mig. 
Søndag var jo også mors dag! HAPPY MOTHER'S DAY MUTTI! Jeg elsker dig mutti! (:
Louise og jeg bagte en red velvet cake til min værtsmor. Hun blev super glad og hun sagde at vi er de sødeste to personer hun har haft i sit hus nogensinde. Jeg kommer til at savne the Voller's rigtig meget. Nogen gange kan Bob godt være lidt sur og på tværs, men han er bare stresset over sit job. Jeg kommer til at savne ham, men jeg hader når han bare vil være på tværs. Jeg kommer til at savne Kevin SÅ meget. Hun er virkelig en skøn dame! Jeg kommer også til at savne Landon. Han er min eneste bror jeg nogensinde har haft, så det har været sjovt at have den slags forhold, hvor man driller hinanden! Jeg kommer også til at savne Abby. Hun er så sjov og jeg elsker hendes grin. 
Lige nu er jeg så bange for at komme hjem til Danmark og jeg vil derfor helst bliver her i USA. Jeg vil bare have at min familie kommer herover og så bliver vi her et år til sammen. Jeg har ikke lyst til at forlade mit liv i USA. Jeg ved ikke om jeg kommer til at se folk igen, men jeg håber det meget. 
Jeg håber at det bliver godt at komme hjem til Danmark. Jeg er bange for at folk har forandret sig eller at jeg har. Jeg håber bare at folk er glade for at jeg kommer tilbage og at jeg stadig har de samme forhold, som da jeg forlod Danmark. 
Danmark vi ses om 29 dage!


// Lulu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar